10.06.2018 11:30

ՈՒԵՖԱ-ն ռեբրենդինգ է կատարել Չեմպիոնների լիգայում

ՈՒԵՖԱ-ն ռեբրենդինգ է կատարել Չեմպիոնների լիգայում

Չեմպիոնների լիգայի բրենդի նոր հայեցակարգի իմաստն այն է, որ շեշտը դրվի այն պահերի վրա, որոնք ստեղծում են մրցաշարի ընդհանուր պատկերը։

Բրենդի նոր վիզուալ հայեցակարգում կարևոր տեղ է զբաղեցնում Չեմպիոնների լիգայի լոգոտիպում իրար միացված աստղերը, ընդ որում՝ տեղի է ունենում ֆուտբոլիստների հրաշալի տեխնիկայի ու տաղանդի ցուցադրումները, որոնք բացառիկ են դարձնում այդ մրցաշարը։

Նոր բրենդը շատ ճկուն է՝ պահպանելով հիմքային տարրերը. հիմնը, մարզադաշտը, մրցանակը։ Ընդհանուր կապույտ գունային ներկապնակին ավելացել են պտավոր և կապտա-կանաչավուն գույները, որոնք թարմացնում են պատկերի ընկալումը։